Noodnummer 06-194 46 905; wordt door een vrijwilliger 24 uur per dag bemand.

Indien na een overlijden een kerkelijke uitvaart wenselijk is, neemt de uitvaartonderneming contact op met de parochie om de datum en het tijdstip van de uitvaart vast te stellen.

Er wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen ter ondersteuning en om in goed overleg de uitvaartliturgie samen te stellen. I
ndien gewenst kan de overledene opgebaard worden in kapel van de parochiekerken kan de parochiƫle werkgroep een avondwake verzorgen.
De Herberg is beschikbaar voor condoleren en ontmoeting.

Achter de kerk bevindt zich een gemeentelijke begraafplaats met een Rooms-Katholiek gedeelte dat bestemd is voor parochianen.

In onze parochie gelden per 1 januari 2023 de volgende tarieven:

Avondwake                                       € 175,00
Uitvaartplechtigheid                         € 450,00
Gebedsdienst bij Crematorium         € 225,00

Opbaring in rouwkapel van de Kerk € 85,00

Huur Herberg bij condoleren            € 80,00

Consumpties Herberg                       via prijslijst

Drukwerk/liturgieboekjes: prijs n.t.b. (gaat via drukker)

Voor meer info over mogelijkheden bij een uitvaart: klik op deze link

Begraafplaats/kerkhofzaken

Vanaf januari 1997 is het beheer voor de gehele R.K. Begraafplaats overgedragen aan het gemeente Haarlemmermeer. De gemeente heeft het fysieke beheer uitbesteed aan Waterwolf Dienstverlening Buitenruimte BV. Zij onderhouden de begraafplaatsen en regelen het uitvaartbeheer voor de gemeente.

Meer info: https://haarlemmermeergemeente.nl/begraafplaatsen

Afbeelding invoegen