Sint Cecilia koor

Onze repetities zijn op de woensdagavond van 19:30u tot 21:45u.
Tussendoor is er tijd voor koffie of thee (met iets lekkers erbij als er een jarige trakteert) en om even lekker bij te praten met elkaar.

Wij zingen tijdens vieringen op hoogtijdagen zoals Kerstmis, Pasen en Pinksteren,
bij rouw- en trouwdiensten en ook op gewone zaterdagen en/of zondagen door het jaar.
Ook verzorgen wij 2 x per jaar de muzikale begeleiding bij vieringen in Buiten-Kaag en het Zomerpark.

Naast het repeteren en zingen tijdens vieringen, vieren we ook eenmaal per jaar rond het feest van St. Cecilia,
de patrones van de alle kerkkoren, een gezellig koorfeest met een hapje, een drankje en een gezellige maaltijd!

Houdt u ook van zingen en wilt u meer informatie over ons koor en/of onze activiteiten?
Neemt u dan gerust contact op met:
                                                        Ronnie van der Knaap, secretaris
                                                        telefoon: 0252 - 672571
knaapv@tiscali.nl

U bent ook van harte welkom als u gewoon eens wil komen kijken en luisteren bij onze repetities op woensdagavond.
Ingang via de Herberg, rechts van de kerk.

Wij kunnen er altijd stemmen bij gebruiken.