Koren
In onze parochie voelen we ons rijk met twee koren, een zanggroep en 2 gelegenheidskoren; voor elke muziek-voorkeur een koor.

Ritmisch Koor Mitswa dat elke maandagavond vanaf 20.30 uur repeteert.

Koor Sint Cecilia, het gemengd koor en deze repeteert iedere woensdagavond vanaf 19:30 uur.

Zanggroep Omnia pro Deo is een zangduo wat samen repeteert en de zang verzorgd in de vieringen.

Zanggroep Zing mee! is een koor dat is samengesteld door parochianen en koorleden uit beide parochies. Voor dit koor wordt niet gerepeteerd. Iedereen die in de viering de zang wil ondersteunen kan zich, bij gelegenheid, aansluiten bij dit koor.

Gelegenheidskoor "Sing Along" zingt alleen in één van de kerstvieringen. Er zijn 3 repetities in december voor dit koor. Iedereen die van zingen houdt kan zich hierbij aansluiten.

Kom gerust eens langs tijdens een Eucharistieviering of repetitie om te ontdekken of één van onze koren misschien ook iets voor u is!

Afbeelding invoegen
Ritmisch koor Mitswa