Ritmisch koor Mitswa

Mitswa is een gemengd zangkoor in de leeftijd vanaf 18 jaar. Het koor bestaat momenteel uit 36 leden. De samenstelling is sopranen, alten, tenoren en bassen. Het koor wordt begeleid door een pianiste en een fluitiste.

Het repertoire bestaat o.a. uit:
jaren zestig en zeventig muziek met aangepaste (o.a. religieuze) teksten, waaronder bijvoorbeeld Simon & Garfunkel, The Mama's en Papa's, Rolling Stones, ABBA maar ook gospel muziek, muziek van Mozart, Bach, BLOM producties, Sporen naar God, Nick & Simon, Adèle en Guus Meeuwis behoren tot het repertoire.

Repetitie:
Het koor oefent elke maandagavond in de R.K.-kerk te Nieuw-Vennep van 20.30u – 22.00u.
Vanaf 20.00 uur is het koffiedrinken. En na afloop is er gelegenheid tot het nuttigen van wat fris of een borrel.
Eens in de 3 à 4 weken verzorgt Mitswa de viering in de R.K.-kerk.
Incidenteel treedt het koor ook op in verzorgingshuizen of andere kerken.
Soms wordt er (tegen vergoeding) ook gezongen bij bruiloften, of uitvaarten in de kerk.

Interesse?
Mocht je een keer willen komen kijken of wil je mee zingen dan ben je van harte welkom!
Je hoeft geen kennis van muziek te hebben (noten lezen e.d.).

Speel je op een muziekinstrument en wil je bij Mitswa komen spelen,
dan ben je natuurlijk ook van harte welkom om een keer langs te komen.
Adres: Sint Anthoniusstraat 15 te Nieuw-Vennep.

Informatie:
Voor meer informatie kan je contact opnemen met:
Conny Huiberts tel: 0252-621235 of
Charlotte van Damme tel: 0252-673150

Of kijk op de website:
www.mitswa.nl
Daar staat allerlei informatie over o.a. het koor, wanneer Mitswa zingt tijdens vieringen, activiteiten en een fotoalbum. Er is ook een gastenboek waarin een bericht of een reactie op een viering achtergelaten kan worden.

Mail:
Mitswa